lördag 29 januari 2011

Härliga lördag

Det kanske inte var så smart att vara upp till 2 igår. Känner mig lite seg. Jag, mannen och äldsta dottern fastnade framför en film och sedan vaknade Tida med feber och hostade rätt så ordentligt. Jag har det svårt att gå och lägga mig i tid. Oftast blir det runt 00.00 oavsett om det är vardag eller helg. Brukar ofta känna mig trött vid 23 men kommer inte till skott att gå och lägga mig då.

Idag ska det städas och Emilia ska åka till sin biologiska pappa och sova över. Hennes halv syster kommer antagligen att vara där också. Sedan hoppas jag på att kunna åka till en kompis. Men eftersom Tida är lite dålig så ska jag avvakta lite och se hur hon mår under dagen.

Fick lite goda nyheter igår om mannen och hans fotboll. Kanske blir lite provspel framöver... fast inte i Stockholm dock. Håller tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar